I lördags hände det. Första spelningen på ett bra tag, och det kändes faktiskt riktigt fint att vara tillbaka. Bröllopet hölls på Mölle Krukmakeri med runt 50 gäster och precis den där avslappnade känslan som man hoppas på vid mindre bröllop.
Kvällen började med mingel ute i trädgården i strålande sol innan gästerna gick vidare till middag i den stora jurtan. Senare på kvällen flyttades festen in i orangeriet där det blev dans och fullt ös resten av kvällen. Mysigt, intimt och väldigt lätt att trivas i.
Det är lätt att glömma hur mycket energi man får av att spela för människor som faktiskt vill vara där och fira något på riktigt. Efter ett kort uppehåll känns det extra kul att kunna säga att jag är igång igen. Hoppas vi ses i sommar!

